Reklamacija i raskid ugovora
U slučaju uočenih nepravilnosti nakon prijema pošiljke možete izvršiti reklamaciju (prigovor) poručenih proizvoda. Reklamaciju ćete izvršiti tako što ćete nam poslati Obrazac reklamacije na e- mail office@fourm.rs sa naznakom “Reklamacija”. U cilju rešavanja Vaše reklamacije (prigovora) potrebno je da pošaljete račun i/ili slip kurira kao potvrdu o kupovini proizvoda, uz dostavljanje fotografija proizvoda koji reklamirate. Nakon prijema e-maila Vašeg zahteva obratiće Vam se služba servisa radi daljeg sprovođenja reklamacije.
U slučaju odustanka od kupovine u roku od 14 (četrnaest) dana od dana prijema robe, potrebno je da popunite Obrazac za raskid ugovora i da zajedno sa Zahtevom za povraćaj novca pošaljete na e-mail office@fourm.rs sa naznakom “Raskid ugovora”. Vraćanje poručenih proizvoda na adresu dogovorenu sa projektnim biroom FOUR M dužni ste da vršite o svom trošku što je moguće pre, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana slanja Obrasca o odustanku. Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i nekorišćeni. Projektni biro FOUR M je dužan da vrati Kupcu celokupan iznos koji je plaćen, što je moguće pre nakon što se ustanovi da je roba u potpunosti ispravna, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana prijema robe nazad.
Kao prodavac dužni smo da potrošaču izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je ista zavedena u našoj evidenciji primljenih reklamacija.